Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Apolonstore so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Apolonstore upravlja C-biro d.o.o. nadaljnjem besedilu "prodajalec".

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Slike izdelkov so simbolične.

 

Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% DDV.

Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe, zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa.

 

Naročilo (nakup)

Nakup je dovoljen samo osebam, ki so starejše od 18 let.

Minimalni znesek naročila je 1,00€.

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah, blogu ipd. se ni potrebno predhodno registrirati.

Izbrati je treba kategorijo oz. podkategorijo, izdelke je možno dodatno filtrirati s pomočjo iskalnika. S klikom na željeni izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.

Za sklenitev pogodbe/oddajo naročila je potrebno izvesti sledeče postopke.

Po odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb »V košarico«.

Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb »Blagajna«, ki jo označuje slikovna podoba košarice.

V košarici potrošnik izbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posameznih izdelkov ali briše izdelke v celoti. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino.

 

V košarici potrošnik:

Po tem izbere gumb Zaključi naročilo, naročilo z obveznostjo plačila. Po tem je naročilo oddano. Potrošniku se prikaže povzetek naročila, ki ga prejme tudi na e-naslov, ki je bil vpisan v prejšnjih korakih. Če sporočilo ne prispe, potrošnik to sporoči na info@apolonstore.si.

Potrošnik se lahko vrne na osnovno spletno stran www.apolonstore.si ali zapusti spletno mesto.

Jezik v katerem se sklene naročilo/pogodba: slovenščina

Kupec s klikom na gumb "potrdi naročilo" izrecno potrdi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@apolonstore.si.

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.

 

Zavrnitev naročila

C-biro d.o.o lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

 

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji

Apolonstore strošek poštnine je 5 € preko Pošte Slovenije.

Brezplačna dostava je pri nakupu nad 70€.

Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije.

 

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 2-7 dni.

Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.

 

Možnosti plačila

 

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.

Izdelki so do končnega plačila v lasti prodajalca.

Apolonstore ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 05100 8012572356 (odprt pri: Abanka Vipa d.d.)

Naziv: C-Biro d.o.o, Hmeljarska ulica 8, 2342 Ruše

Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila

Referenca: SI00 – številka naročila

 

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.

Potrošnik ima pravico, da vračilo kupnine dobi vrnjeno v takšni obliki, kot jo je sam poravnal (gotovina ali nakazilo na transakcijski račun).

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe.

V primeru akcij, ko podarimo brezplačno poštnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino.

V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket.

V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine 5,00 € za MENJAVO.

V primeru reklamacije izdelka (poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 5,00 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

 

Možnost vračila ne velja za:

 

Podjetje C-biro d.o.o lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži s vsemi etiketami in brez znakov uporabe! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 5,00 €, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

 

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.

Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik C-biro d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 40 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov c-biro@siol.net ali priporočeno na naslov C-Biro d.o.o, Hmeljarska ulica 8, 2342 Ruše. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Določila, ki jih spoštujemo:

 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.